Saturday, April 15, 2017

Citrus

eBay hat, Old Navy shirt, Urban Outfitters jeans, New Look shoes



I don't need much to be happy. Some fresh blackberries, lemon and orange slices in my water, my friends, a lovely afternoon, FaceTiming my family or good music are all things that put me in a good mood. My friends and I relaxed on the grass while doing homework. I was able to reuse this fabric I had boughten for my West African Dance class and turn it into a picnic blanket. I hope you'll have a lovely weekend!

Il ne m'en faut pas beaucoup pour être heureuse. Une barquette de mûres fraîches, des tranches de citron et d'orange dans mon eau, mes amies, un après-midi radieux, FaceTimer avec ma famille ou de la bonne musique, voilà quelques petites choses pour me mettre de bonne humeur. Mes amies et moi nous sommes allongées sur l'herbe pour faire nos devoirs. J'ai pu recycler ce pan de tissu que j'avais acheté pour mon cours de danse africaine et le transformer en nappe de pique-nique printanier. J'espère que votre week-end s'annonce bien! 



photos: FARYAL
~Emma

4 comments:

  1. I love a good ebay find and a good picnic Emma! Looks like a great day in the paris sun!
    Cheers
    Diana
    www.seaofblush.com

    ReplyDelete
  2. Ooooh i love flavoring my water too! Mostly with strawberries, lemon and lime but I'll have to try this one! Happy weekend!

    Liz
    Www.lizzieinlace.com

    ReplyDelete

I read every comment and will check out your blog.

You want to chat? Email me at petite.maison.of.fashion@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...