Saturday, August 17, 2013

New In - 5

 Clockhouse for C&A
I'm in love with this pencil skirt! I love the pattern, it's going to look great with everything, and will be worn year round.
J'adore cette jupe crayon! J'aime le motif, elle ira bien avec tout et je vais pouvoir la porter toute l'année.
Viquel Pencil Case for Monoprix
One of my obsessions that I haven't really talked about on the blog... pencil cases. They're like purses but for school, which means I have about 10!
Une autre de mes obsessions dont je n'ai pas encore parlé sur le blog... les trousses. Elles sont comme les sacs à mains, mais pour l'école, ce qui veut dire que j'en ai au moins 10!
Pimkie
For about three years, I've been searching for the perfect leather jacket. It had to have a zipper on the side, be in black and not too expensive. I wasn't asking for much :) The long wait was worth it 100%.
Ça fait à peu près trois années que je suis à la recherche d'un perfecto parfait. Il devait avoir une fermeture Éclaire sur le côté, être en noir et ne pas être trop cher. Je ne demandais pas grand-chose :) La très longue attente valait la peine à 100%.
 Accessorize
If you saw these necklaces, perfect for layering & sold together, would you buy them? That's what I thought too.
Si vous aviez vu ces colliers  pratiquement fait pour être superposé, est-ce que vous les auriez achetés? C'est ce que je pensais aussi.
Springfeild
Some cute little socks that will go perfectly with my wine colored skirt.
Une paire de chaussettes adorables qui iront parfaitement bien avec ma jupe bordeaux.
 Accessorize
I wasn't looking for bracelets, but I wasn't going to leave them in the store either!
Je ne cherchais pas des bracelets, mais je n'allais pas non plus les laisser dans le magasin!
L'Étudiant agenda 2013-2014
Funny little agenda perfect for school.
Un agenda qui m'a fait rire, parfait pour l'école.

~Emma

4 comments:

  1. Nice pieces ^^

    thelovelywildside.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  2. Hehe nice hauls (: I love the jacket a lot! x

    http://birdiethgirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. love love love the skirt!

    http://only4feet9.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Love the skirt! (and your cute blog btw) Every girl needs a great pencil skirt in her wardrobe :) Oh and I completely empathize with you on your search for the leather jacket. Glad you found it it's a perfect pick for the fall.

    Check out my blog at www.somethingforeus.com
    Maybe we can follow each other on Bloglovin.

    -Chonce

    ReplyDelete

I read every comment and will check out your blog.

You want to chat? Email me at petite.maison.of.fashion@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...