Thursday, April 25, 2013

Scandalous Sides

Mossimo Supply Co., Forever 21 jeans and necklace, espadrilles bought in a marché, Aéropostal bracelets, Claire's ear cuff, ebay and unknown rings, H&M earrings
I love the lace detail this shirt has on the sides and in the back. I don't really like shirts where the back is all lace but this shirt has it in just the right spots. I love the simplicity of this shirt when you first see it and then the surprise when you see the sides. I also can't decide if I like ear cuffs or not. I'm scared I'll forget that I'm wearing it and end up losing it...
J'aime beaucoup le détail de dentelle sur les côtés et dans le dos de mon haut. Je n'aime pas vraiment les hauts où le dos est entièrement recouvert de dentelle, mais celui-ci à les détails dans tous les bons endroits. J'aime la simplicité du haut quand on le voit du premier coup d'œil et ensuite la surprise quand on voit les côtés. Je ne suis pas encore sur si j'aime les bagues d'oreilles. Je risque d'oublier que je la porte et donc j'ai peur de la perdre.




~Emma

No comments:

Post a Comment

I read every comment and will check out your blog.

You want to chat? Email me at petite.maison.of.fashion@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...